Totalt antall sidevisninger

mandag 22. april 2013

Jeg har ikke glemt deg!

Jeg har ikke vært hos deg på en stund. En lang stund, faktisk. Det har vært nokså travle dager de siste månedene, og jeg har ikke prioritert deg.

Det har vært så mange andre ting som har vært viktigere. Så mange andre tanker i hodet.

Men tro ikke at jeg har glemt deg! Du er jo min egen, min lille samling av tull, tøys og alvor. Inemor's samling av - blåøyde betraktninger.

Jeg har feiret jul og bursdag med deg. Jeg har gledet meg over nytt kjøkkenbord, irritert meg over ugress og regn. Jeg har prøvd å forklare hvordan angst oppleves, om pust fra fortiden.

Men jeg har aldri vært sur og gretten hos deg. Aldri skrevet negative ting. Ord som skrives forsvinner sjelden. Jeg vil jo at vi skal ha det fint sammen.

For gudene skal vite at jeg mange ganger har hatt lyst til å spy ut all verdens edder og galle. Rase, skrike og banne.
**
Jeg har ikke begynt å strikke eller hekle siden sist jeg var her i januar. Jeg digger fortsatt Diamonds men har også fått nye favoritter. Kan ikke bare henge fast i gamle vaner... Hjerteknuser er jo en deilig ehh hjerteknuser! Da må jeg jo nevne I could be the one i samme slengen.

Det var en liten oppdatering, når jeg ser godt etter har jeg visst ikke gjort en ting de siste månedene annet enn å utvide min musikalske horisont en skvett.

Kjære blogg, I'll be back

-Inemor-

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar