Totalt antall sidevisninger

mandag 18. juli 2011

Kreativitet?

Noe kreativt i meg har våknet igjen. Jeg vil GJØRE noe men klarer ikke å bestemme meg for hva dette noe er.

Det er laaangt forbi ommøblering, jeg må finne ut hva dette er!

Jeg har noen planer - som å sy puter til en benk og kanskje noen gardiner. Så, i morgen må jeg rett og slett på Sartor for å finne stoff.

Ikke for at jeg har for lite å gjøre ellers altså.... Men man får ikke ut noe som helst kreativt av å skrape maling eller legge beleggningsstein. Jeg tuller ikke.

Vi har vært flinke i dag, både høvdingen, svigerfar og jeg. Fått gjort masse ute :)

Noen som har tips til hva jeg kan pusle med innimellom? Jeg vil IKKE strikke eller hekle, det har jeg ikke tålmodighet eller kunnskap til ;)

En fortsatt fin mandagskveld,
Inemor



1 kommentar:

  1. Så koselig bilde :)

    Lykke til med kreativitene, er spendt på resultetet av både puter og gardiner.

    Fortsatt fin sommer til deg og dine!

    Klem fra Milla

    SvarSlett