Totalt antall sidevisninger

onsdag 20. juli 2011

Endelig!

Fredag kommer det. Etter mange måneders irritasjon og leting -
FREDAG er det i hus!

Hva da? Kjøkkenbordet selvsagt.... Et helt enkelt, hvitt kjøkkenbord som jeg omtrent har leita meg ihjel etter og som har gitt meg en streng lærepenge. Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt - eller i Inemors tilfelle: Ikke sleng kjøkkenbordet før du har funnet et nytt.

Nå gleder jeg meg til at brødsmulene og melkeglassene skal samles på riktig sted, og ikke i stua. Det skal innføres et strengt regime her for å få bort den stygge uvanen familien har innarbeidet - som jeg selvsagt har 100% skyld i selv.

Jippi!

Ja forresten - dobbelt jippi! Vi har nemlig ikke bare funnet kjøkkenbordet - vi har også funnet SOFFAN som vi har leita etter minst like lenge. Ikke for at vi er spesielt vanskelige eller noe, det er bare så masse å velge mellom at jeg har ikke helt klart å bestemme meg. (Eh... VI har ikke helt klart å bestemme OSS...). Nå har vi altså bestilt den, og det tar ca 1 mnd før vi får den (gaaaaaaaaaah - hater å vente). Jeg fant ikke noe bilde, så det får vente til vi har fått den i hus :) *hopper opp og ned* Den er stor, myk og kjempefin og jeg gleder meg til å slaske meg på min nye soffa!

Men jeg skal altså IKKE slenge ut den gamle helt enda.....

Fin onsdagskveld ønskes alle,
Inemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar