Totalt antall sidevisninger

søndag 18. september 2011

Kjekk september - så langt

Det har ikke blitt så mye blogging akkurat, jeg har vært litt lat på det området ja. Tror jeg har hatt litt skrivesperre hehe ;)

Jeg og min mor hadde en kjempefin tur til London i begynnelsen av måneden. Vi hadde ganske bra vær, litt regn en av dagene men ellers var det fint. Det ble en del shopping og butikkrunder - vi tilbrakte bl.a. 3 timer på Harrods! Det var virkelig butikker for the rich and the famous....! Jeg syns at 3000 kr for en genser er litt over the top, ja. Jeg shoppet egentlig ikke så mye, ett par tunika'er, nytt cover til iPhone'n og ellers litt ting og tang til ungene.

Vi spiste masse deilig mat, hadde lange fine samtaler og fniste ganske mye ;) Hotellet var bittelite - 33 rom - men veldig koselig. Kjempeservice, god frokost og deilige senger. Og 10 minutter fra Oxford Street....!

Her koser vi oss på Kina-restaurant


I helga har vi vært på Hardangerfjord Hotell sammen med Sekkingstadklanen. Svigerfar hadde 70-årsdag i går, og feiret med barn og barnebarn. Mye bading og god mat i godt selskap! Svigers ble veldig glad for gaven vi har kjøpt - vi skal reise til Manchester sammen, gutta skal se fotballkamp og vi jentene skal gjøre det jenter kan aller best. (shopping, el vino og lignende). Det er ikke før i april, så vi har noe å glede oss til gjennom den lange, mørke vinteren vi har rett rundt svingen... Dislike.


Klar for middag!

Jeg har fått en ny dille - kaffi med melk og sukker! Nei, jeg tror ikke at jeg har funnet opp hjulet men etter å ha drukket kaffien svart i 20 år er det jo litt rart. Men godt ja!

I dag er det 10 dager til jeg har bursdag.. Til de som måtte lure så ønsker jeg meg:

Rød Volvo XC90

iPad 2

iPhone4

I know, jeg er ikke særlig kravstor! Jeg trenger ikke få alt.

Dessuten ønsker jeg meg


Pipservice

Det eneste jeg IKKE ønsker meg er eggeglass ;)

Ha en fortsatt strålende søndagskveld,
Inemor






2 kommentarer:

  1. Takk for at du har nemt kva du ynskjer deg til jebbussen ; ) Kan med sikkerheit sei at det vert ikkje verken eller .. Eg har nemleg noko anna lurt *i erme* :)
    Elles gledar det meg at du og mor hadde det kjekt i London og at Sekkingstad-klanen treivst i Hardanger ;)

    SvarSlett
  2. Oi, ka lurt har du i erme?? *hoppe opp og ned* Eg veit eg ikkje er så kravstor ;)
    Må vel snart ha ein tur til Breim så vi kan drikke litt vin på Kroa :)

    SvarSlett