Totalt antall sidevisninger

torsdag 4. august 2011

En vanlig torsdag

Nå har jeg vært på jobb 100% i snart 2 uker, og det går kjempefint! Jeg er så glad!! Jeg var litt i tvil om det skulle funke, men ville jo gjerne prøve - og jippi! Det kjennes veldig bra, en liten seier i hverdagen.

Hadde en nokså dårlig dag sist uke, men jeg pusta meg gjennom det og løp ikke vekk. Stor seier, som kan brukes dersom det skulle skje igjen - det gikk jo BRA! *smiler*

Er veldig sliten når jeg kommer hjem, men samtidig kan jeg kjenne at mer og mer av energien dukker opp. Litt etter litt. I'll be back stronger than ever :)

Jeg traff en av mine kusiner og familien hennes på lørdag. Det var veldig koselig, siden vi ikke hadde møtt hverandre på over 10 år. Nå fikk jeg også hilse på hennes skjønne jenter, og vi to hadde en fin stund for oss selv på Colonialen. God kaffe! Håper det ikke blir like lenge til neste gang :(

Har også vært sammen med vennepar og deres barn - som jeg heller ikke har sett på ca 10 år! Det er rart, med gode venner som man ikke har sett på mange år går likevel praten som man så hverandre sist helg. :) Vi grillet og skravlet og spiste og lo - omtrent i den rekkefølgen! Det må ikke bli 10 år til neste gang vi møtes heller!!!

Hva skjedde for 10 år siden - da jeg sluttet å treffe venner og familie???

Jeg flytta fra nettverket mitt til Sotra. Fikk en baby - og bygget meg et nytt nettverk. Jeg ville jo ikke miste kontakt med de andre, med de fleste vet hvor fort tida går når man får småfolk i hus..... Og det ene slår det andre og plutselig har det gått 10 år!!

Jeg har bestemt meg for å bli flinkere å holde kontakt med de jeg setter pris på og er glad i. Starting today! Det er jo ikke alle man kan stikke innom pga avstander, men vi har jo Facebook og ikke minst telefon.

Kanskje man tilogmed skal skrive brev til en gammel bestemor??! Ja det tror jeg jammen, sende bilder av ungene og få de til å lage tegninger og sånt! Det blir søndagsprosjektet vårt! *gleder meg*

Lørdag kommer prinsessene våre hjem.
DET gleder jeg meg til - de har vært borte i 2 uker!
Det er lenge....


Inemor og høvdingen må snart finne senga!

Ha en riktig god natt,
Inemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar