Totalt antall sidevisninger

fredag 7. oktober 2011

Mellom 40 og 50


Fikk hilsen i avisa, rett over "80 år" såklart og MED skrivefeil.
Can you see them?
***


Fineste kaka i hele verden kunne jeg servere på min halveis til 80-årsdag!
***


På jobben fikk jeg også kake, og siden de visste at jeg var litt skeptisk
til å bli 40 fikk jeg "Inger 10 år" pynta med Hello Kitty.
Beste kollegaene ever!
***


Ikke det beste bildet nei, men her er vi klar til innrykk -
Den Store Feiringen.
***
Her går man selvsagt ikke i detaljer men det var en kjempehyggelig aften med gode venner!
Dans, dans - dans oppå bordet!
***

28/09 2011 var faktisk en utrolig fin dag - på tross av at jeg var skeptisk...
Jeg ble vekket av mann og barn med pakker og kort -
jeg tror at ungene var mer spent enn det jeg var i forhold til Dagen.
Det var faktisk litt vemodig å måtte gå fra ungene etterpå for å komme seg på jobb.

På jobb fikk jeg kake, champagne og pakker - veldig koselig!
Og MANGE klemmer selvsagt :)

Etter jobb hadde jeg en del besøk og sikkert 1000 telefoner.
Jammen stas å være poppis for en dag!
Enda mer pakker ble det og!

Utpå kvelden mista jeg stemmen - kroppen hilser 40-åringen...
Den har jeg enda ikke fått tilbake, så jeg går her og breker.

Summa sumarum - det var ikke så himla gale å bli 40!
(Selv om jeg enda kvepper litt når jeg kommer på det...)

Hva fikk jeg i pakkene?
Ring, øredobber og 2 smykker i "Hjerter" serien
3 flasker champis
Masse blomster
Pip-service (krus og tekopper)
Gavekort til PIP :)
iPad
(flere hadde gått sammen og kjøpt ME LOVE YOU)
Krystallskål
Blomsterløker (skal plante de snart)
Kroppskrubb
Øredobber og smykke som mine barn hadde handlet helt alene på Glitter!
Volvo XC90
(ja en bitteliten - men en XC90 var det!)

Hilsen en overseg lykkelig
40-år gammel
Inemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar