Totalt antall sidevisninger

torsdag 25. august 2011

Celebrations!

Vi går inn i en periode med hektisk bursdagsfeiring!
KAKER OG BALLONGER!

I morgen har besten bursdag, så da tar vi turen til Breim. Jeg har ikke vært hjemme siden påske så jeg gleeeder meg. (vent litt... har jeg vært hjemme siden påske?? Nei, jeg tror ikke det..)

Onsdag har mommo bursdag - hurrrrrra! Hun har rund dag, men det blir ingen tur til Breim da FORDI: Påfølgende søndag pakker jeg min mamma med i kofferten til London. Jentetur til London! Jeg gleeeeder meg til å ta henne med dit, shoppe, gå på kafe, sightseeing, veskebutikker (mamma er vesk-o-man...). Koselige middager om kvelden, bare vi to. Oh lala! Vi skal være der fra søndag til onsdag.

10 dager etter hjemkomst har bestefar rund dag! Han tar like godt med seg barn og barnebarn på hotell, så da skal vi kose oss sammen alle 10. Trenger jeg si at jeg gleeeeeeeeeder meg?

Så har Inemor bursdag. Det snakker vi ikke mer om akkurat nå. Jeg trenger tiden frem mot dagen til å forsone meg med det nye tallet. Ja, jeg gjennomgår en aldri så liten krise.

Alt dette i løpet av en måneds tid. Jeg TRENGER den måneden...

Hilsen snart-middelaldrende-kakemonster,
Inemor


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar