Totalt antall sidevisninger

tirsdag 17. mai 2011

Vel overstått feiring!

Ja, så var det over for i år. Vi har hatt regn (sånn som det kan regne bare på Sotra....), vind, sol, hagl - ja egentlig det meste utenom snø selvsagt. Ulltrøyene ble brukt, i tillegg til regnjakker og sjal. Vi klager egentlig ikke, dagen har vært veldig fin!

Vi fikk ikke gå så  langt med toget, for de hadde plutselig bestemt seg for å snu ruten. Siden vi bor rett ovenfor skolen bruker vi å "hoppe på" når toget kommer opp til oss meeeeeeeeeeen i siste liten ble det endring og toget gikk motsatt vei av det som er "normalt". Dermed fikk vi bare en liten sjarmøretappe på noen få hundre meter.

Opplegget på skolen var veldig bra, men jeg tror ikke det ble solgt så mye is akkurat... Etterpå var vi og koste oss med rømmegrøt, spekemat og en film sammen med gode venner. Kjempekoselig dag, og alle er slitne. (jentene sovnet som to lys - kanskje vi burde feire 17.mai hver dag??)

17.mai er en sånn dag som er ekstra tøff for meg, men med gode venner rundt meg klarer jeg å komme meg gjennom det meste. Jeg er veldig glad i mine venner, alle og enhver. *klemme på alle sammen*

Nå er det Frustrerte Fruer dere!


Poco Loco 2011!

Alt godt fra Inemor

3 kommentarer:

  1. For eit genialt bilde ; )
    Einaste du som e fokusert ; )

    Eg hadde ein fin 17 mai. Eg gjekk og gjekk og gjekk og spelte marsjar so det sto ette....
    På siste stoppen vår, hadde eg lagt att note-klypa i bilen og måtte då spele utan notar.
    Det gjekk fint det óg ; ) Men bør nuk legge klypa i lommen neste gong eg ska ta den av klarinetten..

    SvarSlett
  2. Ikkje alltid like lett å få 4 stk til å sjå på fotografen samtidig... I alle fall ikkje vi 4 ;)

    Flink du som kan BÅDE marsjere OG spele samtidig - og det utan notar! Kanskje du skulle hatt ei sånn brillesnor på klypa så hang den fint rundt halsen heile tida?

    Klem.

    SvarSlett
  3. hehe kva er det med Elise der?

    SvarSlett