Totalt antall sidevisninger

søndag 29. mai 2011

Fredag kommer sommeren!

Det står det i alle fall i BT. Så nå er det bare å finne frem solkremen, kanskje til og med pakke ned ulltøyet for i år? Det hadde vært deilig.

Denne helgen har jeg stort sett holdt meg innomhus, det har ikke fristet mye å gå ut. Himmelen har hatt full åpning mer eller mindre konstant, da er det like greit å være inne. Ungene sneik seg ut mellom to byger her i stad, og fikk sprette noen runder på trampolina.

Høvdingen derimot har vært av det aktive slaget. Han har gått 7-fjellstur, noe han lider sterkt for nå... Det har vært mye klaging her de siste timene - jeg får bare bære over med det. Etter å ha gått non stop i 8 timer og 45 minutter i søle skal han heller få lov til å klage. (Jeg hadde 100% sikkert vært død som ei sild!). Mulig jeg rett og slett må begynne å trene meg opp slik at jeg kan være med på 4-fjellsturen sammen med ungene neste år. Det er under vurdering. Litt i alle fall..

Forøvrig kan det rapporteres at vi har hatt OL for marsvin her, hvorpå GP gikk av seieren med 7,5 poeng mot Pepsi sine 7.

Her er et bilde av vinneren, etter premieutdeling:


(Ser også at premieutdeleren har arvet sin mors dobbelhake)

Det blir ikke sent i kveld, for i morgen skal jeg begynne på jobb igjen.
Opp og hopp!

En fortsatt fin søndagskveld ønskes fra Inemor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar