Totalt antall sidevisninger

fredag 20. mai 2011

Mission completed -

Her legger jeg inn resultatene fra denne siden.


********************************************************************************
23/05
Dette går nesten for lett! Da har jeg rocka i 15 minutter - kanskje litt i overkant mye i og med at det er lenge siden sist. Det gjør nemlig drittvondt i mageflesket!! Men man skal jo lide for skjønnheta og alt det der....

Bevismaterialene blir litt vage, jeg har ikke bilde av meg selv rocke....


Her står den i alle fall klar før bruk!

Ansiktet er behørlig renset og gitt en lett peeling. Nå sitter jeg med en maske som er for oss over 25... Den er eksfolierende, trekker ut overskuddsolje (som f.eks i T-sonen, der sliter jeg med fet hud) og gir fukt. Jeg lover, det kommer ikke noe bilde....! Straks skal masken av og jeg skal legge en dagkrem og fukt. Da blir jeg smooth som en baby!

Nå - kaffe!

Inemor

*******************************************************************************

22/05
Da har jeg og Sara vært på tur. Den ble ikke så lang som planlagt men bedre enn ingen tur! Ute blåser det ganske heftig, men temperaturen er fin - 16 grader. Det begynte å pøsregne og vi ble våte, derfor kapitulerte vi etter halv tid. (Litt dumt å ikke kle seg for regn, siden vi bor på Vestlandet....!)

Bevismateriale:




Smørblomst fotografert etter Sara's ønske

Ha en fortsatt deilig søndag!

Inemor

*******************************************************************************

21/05
Kanondeilig - da er dagens "gode ting" utført! Ikke bare har jeg vært på tur, men jeg lurte med meg Marina, Vårin og Elise!! Det var en fin tur i vind og blåst, ikke så veldig mye som minnet om at det snart er sommer - but who cares! It was nice, og jeg er et skritt nærmere bildet mitt!

Dokumentasjon



Og til slutt, to gode venner på tur



That's all for now - tudeluu
Inemor

******************************************************************************

Nå har jeg vært ute på tur! Høres sikkert patetisk ut for folk flest, men jeg er stolt. Jeg satte meg et mål, og klarte det.

Bevismateriale:



Fikk bare tatt ett bilde for telefonen ringte mens jeg var på tur.. En pratesyk mamma skal man ikke tulle med!

Bevismateriale 2



Nå sitter jeg og er kjempefornøyd, gafler i meg jordbær og drikker kaffe.

1 mål nådd, bare resten igjen :)

Inemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar