Totalt antall sidevisninger

mandag 16. mai 2011

Så har freden senket seg....

Her sitter vi altså, Inemor og høvdingen, med beina på bordet. Skjorter er strøket, bunader og dress gjort klar og de to små prinsessene sover. De er så spent og gleder seg til 17.mai - is, is, is, is! Den dagen da de kan spise så mye is de vil!

Jeg måtte jo ta en lite trip down memory lane...


Elise 17.mai 2006



Sara og mamma Inemor, 2006


Elise sidelengs... 2007


Sara også sidelengs (fikk ikke snudd bildene)


Elise og en klassevenninne, 2008


Lille Sara venter på tur, 2008


Elise, 2010


Sara og kompis Emil, 2010

Jeg kan ikke finne bilder fra 2009... Enten så hadde vi glemt kamera eller så glemte vi å feire 17.mai? Og før 2006 - hadde vi ikke digitalkamera kanskje? Jeg kan rett og slett ikke huske det... Må forskes på - senere i uka.

Ullundertrøyer ligger klar, i tilfelle det blir like kaldt i morgen som det bruker å være. I fjor var det ikke så kaldt, men jeg tenker med gru på de andre årene.... Brrrr! Forresten så er det slett ikke sikkert at jeg kommer til å bruke bunaden min for jeg har hatt besøk av et skaptroll som har krympet den litt! Jeg vil jo gjerne ha plass til litt kake, i det minste PUSTE. Jeg lar i alle fall være å spise potetgull i kveld, så er jeg kanskje bittelitt tynnere i morgen tidlig?

Jeg ønsker dere alle en fantastisk 17.mai, hipp hipp - hurra hurra hurra!

Inemor











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar