Totalt antall sidevisninger

tirsdag 24. mai 2011

Mens vi venter......

Tirsdag er definitivt den beste TV-dagen, med både Frustrerte Fruer og Medium. Jeg begynner å glede meg allerede rett etter barne TV - men hva er det egentlig som er så fasinerende med fruene? Jeg kan faktisk ikke svare på det, annet enn at det må være kombinasjonen av intriger, vakre mennesker med penger og vennskap. Nesten som mitt liv, minus intrigene, de vakre menneskene og pengene da.

Jeg er slett ikke opptatt av penger og prestisje. Jeg har mine egne tanker om hva som er vakkert og ikke, og har ikke noe behov for å være den første med det siste. Selvsagt hadde det vært deilig med en feit bankkonto - så hadde man en bekymring mindre :)

Som den typiske vekt jeg er, så er jeg glad i å ha det pent rundt meg. Det estetiske. Det eneste problemet er at jeg har et annet av vektens trekk - jeg klarer ikke å bestemme meg. Det kan du lese her... Jeg skulle nemlig ha malt stuen men klarer ikke for alt det er verdt å finne den RIKTIGE fargen. Jeg har holdt på en lang stund nå, men det ser ikke ut som løsningen er noe nærmere! (Til høvdingens store glede)

* Jeg kan ikke ha hvitt-hvitt, det blir for kaldt og hardt
* Det må IKKE være gulskjær i fargen, da får jeg prikker

Problem 2:
Jeg skjønner ikke helt hvordan vi (jeg) skal rekke opp for å få malt øverst i trappehuset???? (Jeg er ingen tilhenger av mange spørsmålstegn men her ble det brukt for å understreke hvor vanskelig problem 2 er.)

Dessuten ønsker jeg meg ny sofa. Eller VI ønsker OSS ny sofa.... Jeg har lyst på en grå/brunaktig sak, noe sånt som dette. Er det kanskje lurt å kjøpe sofa først, og så male... For ellers blir det kræsj, garantert, og så må vi male om igjen og da vet jeg om en som ikke blir særlig glad.

Men ikke tro at det slutter der, og at alt egentlig er veldig lett - kjøp ny sofa, mal og *vips* så er alle glade. Jeg har nemlig et salongbord som jeg ikke vil kvitte meg med uansett hva. Og det bør jo passe inn med den nye sofaen....

Long story short - da blir jeg nok sittende her i den gamle soffan, men MED mitt elskede salongbord, og høvdingen slipper å male!


Her er en liten bit av Inemors stue


Ha en fortsatt deilig tirsdagskveld i sofakroken,
Inemor

1 kommentar:

  1. Det èr ingen lett oppgave å skal pusse opp, nei.
    Sofaen du linker til, er stillig :) Bare et lite tips: Fargen på stoffet kan se annerledes ut i varehuset enn i din stue.. Grunnet lyset i varehuset.

    Lykke til, Inemor.

    Klem fra Milla

    SvarSlett