Totalt antall sidevisninger

søndag 15. mai 2011

Søndagsmodus

Dette har vært en særdeles lite produktiv dag. Vi var ute på rock'n'roll i går, og jeg kjenner godt at kroppen ikke er 20 lenger! ;) Men kjekt var det lell.

I morgen er det 16 mai, og jeg må stryke bunadskjorter og litt annet småplukk til 17.mai. Jeg har ikke prøvd min bunad enda så det kan jo bli spennende...... Jentene sine festdrakter kunne jeg heldigvis vaske på ullprogram, så de er klar. Mangler sko til Sara, det var ikke mulig å finne passende sko på Sartor så jeg håper vi finner noen som vi kan bruke i morgen! Jeg hadde egentlig planlagt å være ute i god tid i år, men den gang ei. Merkelig det der!
Ungene har fri i morgen for det er planleggingsdag på skolen, så vi skal kose oss her hjemme med forberedelser. 17 mai skal vi feire sammen med et vennepar og deres to gutter, det har vi gjort de siste -eh la meg tenke...- 6 årene tror jeg? Vi er "vertskap" annenhvert år, og denne gangen er det de som skal koke rømmegrøten :).

Nå er det ikke lenge til Farmenfinale, veldig spennende!! Heia Kim Andre (og Tommy, jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvem jeg vil skal vinne....). 


Jeg er født i Vekten, og da er det vel ikke rart at jeg har litt problemer med å bestemme meg?

"Astrologisk Betydning Vekten:
Som en skålvekt veier den argumenter mot logikk og estetikk. Harmonisk, romantisk, rettferdig og observant, men også vansker med å bestemme seg, diskutering for diskusjonens egen skyld og nytelsesglad. Alle sider må være kjent og tatt med i beregningen før en avgjørelse kan finne sted. Planeter i vekten uttrykker seg harmonisk og sensuelt, men med en intellektuell natur. De er balanserte men ofte ubestemte."

Det stemmer jo veldig godt for meg - ikke bare det med å være ubestemmelig, men også de andre tingene som står der. Jeg syns det er veldig fasinerende med astrologi, men ikke på det planet at jeg leser horoskopet mitt hver dag. Jeg kan heller ikke si at jeg kan så mye om astrologi - men jeg skulle gjerne lært mer! Kanskje det skal bli mitt neste prosjekt? Jeg fant forresten et gratis kart, det er bare å legge inn fødselsdato, klokkeslett og fødested her

Alt godt fra en typisk vekt - ubestemte Inemor






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar