Totalt antall sidevisninger

onsdag 11. mai 2011

Velkommen til Inemor's blogg

Jeg har lenge tenkt at jeg skulle lage en blogg, men har nok ment at jeg ikke har så mye spennende å komme med. Jeg er en ganske vanlig jente/kvinne, som bor i et ganske vanlig hus, lever et ganske vanlig liv - ja, du skjønner tegningen.

Da jeg var yngre var jeg veldig glad i  å skrive, og hadde nok en liten tanke om å bli forfatter. Helt til den dagen jeg skreiv en stiloppgave for en klassekamerat, og han fikk 5 på sin (min) oppgave og jeg fikk 3 på min...! (Jeg vet ikke helt hvordan karaktersystemet er per i dag, men i hine harde år var 6 best og 1 dårligst).

Litt om meg - jeg er '71 modell, gift og har 2 skjønne jenter. Jeg bor i en liten bygd på en øy vest for Bergen, og trives veldig godt her. Jeg har flyttet en del i livet mitt, fra Tromsø til Båtsfjord via Verdal til Breim etterfulgt av et år i England (en viktig tid i livet mitt), tok bussen til Trondheim og ble der i 7 år, pakket sammen og reiste til Sandnes og har nå altså landet på Sotra. Ikke rart jeg har endt opp i reiselivsbransjen, hva?

Dette kommer definitivt ikke til å bli en "rosablogg". Heller ikke en interiørblogg - det overlater jeg til de som kan sånt. Det blir ikke en strikkeblogg, hekleblogg, makrameblogg, kjæledyrblogg, fuglekikkerblogg eller gode-råd-for-husmødreblogg. Det er jo ikke sikkert jeg får lesere - så det blir mer en "Inemor's blogg" og mine betraktninger av livet, tanker (hvis det dukker opp noen tanker altså). Tja, skal jeg kalle det min dagbok? Jeg må jo finne ut hvordan dette virker, og det er sikkert ikke gjort i en håndvending....

Det var alt for nå - vi blogges :)

2 kommentarer: