Totalt antall sidevisninger

fredag 17. juni 2011

20 dager til avreise!!

Nå er det ikke lenge igjen - i dag fikk vi billettene så nå skal alt være i boks! Det skal bli så deilig, jeg kan ikke beskrive det. Sol, sol, sol... masse deilig mat... basseng... kalde øl... yum og ja takk!

Vi har vært på shopping i dag. Alle sammen har fått nye sommergarderober fra topp til tå. Jentene har stort sett vokst ut av sitt fra i fjor (eh ja det tror jeg høvdingen og har gjort...) og Inemor har ikke kjøpt noe særlig sommertøy på mange år.

Jeg har kjøpt en haug fine topper, 3 (!) shortser, 1 kakifarget knebukse i lin (kjempefin)  og en søt sommerkjole (må jo ha noe som er litt pent når man skal spise middag). Nå mangler jeg bikini (hatprosjekt) og så skulle jeg hatt en lett cardigan i tynn bomull eller noe. Jeg finner det nok en dag - det var så mye folk på senteret at jeg orka rett og slett ikke mer. Da måtte jeg i alle fall hatt en oksygentank. Nattåpent er kanskje ikke den beste dagen å shoppe når man ikke liker å stampe seg gjennom folkemengdene..! Uansett så er jeg fornøyd med dagens resultater - jentene er superhappy og høvdingen er slett ikke misfornøyd han heller :)

I have that summer feeling


Have a great Friday night!
Inemor


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar