Totalt antall sidevisninger

torsdag 16. juni 2011

Jaudå!

Nå er de nye terrassemøblene kommet på plass, jeg er svært så fornøyd! MEN - akkurat idet de var ferdig montert og dandert begynte det å regne :( Som det ser ut nå får vi ikke brukt de før over helga. Dvs, i følge storm.no skal det regne fredag og lørdag, så sol på søndag mens yr.no melder regn fredag, sol lørdag og regn søndag. Konklusjonen må vel bli at EN av dagene i løpet av helgen kan vi være heldige å få testa de ut.

Nå mangler det bare å få montert det nye skapet mitt, gjett om jeg gleder meg! (Mitt... eh.... vårt?)

I dag har det forøvrig vært en nydelig dag, men jeg har dessverre ikke fått nyte så veldig mye av den. Jeg har ikke hatt det helt bra så jeg har sovet store deler av dagen mens ungene var på skolen. Sånn er det bare -noen dager er bedre enn andre.




Satser på at morgendagen blir snillere, for jeg har ca 2 tonn med klær som skulle vært brettet. Ikke min favorittjobb må jeg si, noe som vises igjen på fjellet med nyvaska tøy. Tenk om man kunne vært så lur å brette etterhvert som man plukket av tørkestativet  isteden for å stable i formasjon. Jeg har tenkt på det mange ganger, men det blir visst med tanken.

Jeg ønsker meg en vaskehjelp. En som kunne komme en gang i uken å vaske, skifte på senger, tørke støv og sånt. Jeg ønsker meg virkelig en vaskehjelp! Faktisk MER enn jeg ønsker meg en iPhone4! Hvor mange uker kan jeg ha vaskehjelp for prisen av en sånn duppedings skal tro...?

Vi har vært på en kjempeflott avslutning for 4 klassen vår nå i kveld. Både voksne og barn koste seg, været var flott og alt helt topp. Praten gikk og plutselig var det over - det var så vakkert i Geitvika at jeg kunne blitt sittende der i timesvis! Jeg har ikke vært der før, og det var en veldig positiv opplevelse. Nå vet jeg hvor jeg skal gå når det er fint vær!

I morgen er det fredag og det betyr hælj!

En god natt ønskes alle 
Inemor


3 kommentarer:

  1. God natt, snuppa! Og håper du får nytt utemøblene i helga! :D Er alltid moro med noe nytt! Kos deg!

    SvarSlett
  2. Ja har venta så lenge på nye møbler ute.. Tenk hvis vi to kunne delt en flaske vin der da :)

    SvarSlett
  3. God helg, Inemoren :)

    Klemklem fra Milla

    SvarSlett