Totalt antall sidevisninger

torsdag 9. juni 2011

Zombiemor

Nattesøvn kan være en utfordring, og i natt har jeg hatt utfordringer.... Det finnes ikke noe mer irriterende enn å ligge i senga og turne rundt til man har dyna skrudd rundt hele skrotten. Så ligger man der da, som en pølse i lompe og venter på Jon Blund. Teller sauer. Prøver å meditere, puster med magen og rett før søvnen kommer sigende *pling*. Våken.

Varmt. Lukker opp vinduet. Snurrer rundt i dyna - irriterende å høre på folk som sover når man ikke får sove selv. Poker i høvdingen som faktisk har beveget seg inn på MIN side av senga, ikke rart jeg ikke får sove når jeg må ligge på madrassømmen!

Man blir jo tørst av all turningen. Opp å drikke vann. Ned igjen. Så må man selvsagt på do. Klokka er halv tre.. Og DER hører jeg tassingen - tass tass tass - noen har hatt mareritt, og kommer krypende opp i senga mi. Skrur seg godt til rette og ZZZZZzzzzzzzzz. Da tar jeg med puta mi og går - finner meg ei ledig seng (som jeg selvsagt først må rydde tom for bøker, sokker, bamser og annet stæsj), spiller en kabal på mobilen, turner noen runder og endelig....!

Nå går jeg her som en zombie, jeg har drukket kaffe i bøttevis men den eneste virkningen er at jeg må tisse hvert 10 minutt..

I can relate to Garfield...

Håper Jon Blund har tid til å stikke innom meg i kveld!
Inemor

4 kommentarer:

  1. Kryssord fønker for meg....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    klem W

    SvarSlett
  2. Kryssord er farlig. Kan ikke legge det fra meg før jeg har løst hele.... :)

    SvarSlett
  3. Kabal på mobilen funkar for meg. Eit eller 2 spel og eg e zzzZzzzz. Eller å tenkje på absolutt ingjenting! Puste roleg, osv Men det har du sikkert prøvd.

    Audhild

    SvarSlett
  4. Ja av og til verka kabalen, men då må det vere "tidleg i forløpet". Eg kan jo lese men så er det sånn at eg klare ikkje å legge frå meg boka.... Puste med magen og tømme hodet.. alt e prøvd ;)

    SvarSlett