Totalt antall sidevisninger

mandag 13. juni 2011

Da var en deilig helg over

Det finnes ikke noe bedre enn å tilbringe tid sammen med gode venner. Ikke noe stress og jag hit og dit - bare kose seg sammen, snakke om gamle minner og dele nye. Vi har spist sene, lange frokoster. Vi har sittet ute i solen med kaffe. Det var jo en superbonus at været ble så bra! Morgenkaffe på balkongen er nemlig ikke helt det samme med pøsregn....

Jeg liker sånne mennesker som jeg kan slappe av og være meg selv sammen med. Som er laidback og behagelige men samtidig full av liv og litt fandenivoldske. Det er synd at vi bor så langt fra hverandre :( Nå vet jeg at de kommer til høsten - det er jo litt lenge til MEN bedre enn neste år liksom.




Nå er det 3 uker igjen til feriestart! Gjett om det skal bli deilig. 3 uker med FRI! Forhåpentlig SOL også.... Vi har mange ting vi skal gjøre i ferien forutenom å være turister. Huset må vaskes og males utvendig, terrassen må beises eller males eller hva man gjør. Vi har et prosjekt i tunet hvor vi skal fjerne en dum plen som er fullstendig ubrukelig. Vi skal legge belegningsstein. Vi skal male overbygget ved inngangspartiet. Sikkert mer og som jeg ikke kommer på i farta.... Det er jo litt kjekt når det er ens eget man driver og grisler med, og kjekt å se ferdige resultater. Så har jeg kjempelyst på stakittgjerde men jeg må nok jobbe litt med den saken....!

I tillegg har jeg noen ideer innomhus - men det får man ta når det blir høst og kaldt ute.

I morgen er det jobb igjen, så man bør nok snart vurdere å komme seg i seng.

Sov riktig godt alle sammen,
Inemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar