Totalt antall sidevisninger

fredag 24. juni 2011

Energien kommer tilbake....

Jeg har endelig hatt noen dager med masse energi, og har fått gjort ting som jeg lenge har villet gjøre men ikke hatt ork til. Det føles ufattelig deilig, jeg er riktig stolt av meg selv *klappe meg på skulderen*.

Jeg våknet torsdag morgen med et enormt behov for å gjøre noe. Etter frokost og kaffe hadde jeg bestemt meg - inngangspartiet skulle få en aldri så liten facelift!

SÅ - avgårde på shopping. Husvasksåpe, murpuss med farge (lys grå) og maling. Hjem å brette opp armene - veggene ble vasket og spylt i alle retninger (ehh.. måtte innhente litt ekspertise hos naboen for det kom ikke vann ut av hageslangen.....). To ganger måtte jeg gå over før jeg var noenlunde fornøyd.
Da var det bare å sette igang med å blande ut masse som skulle bli den grøten som jeg skulle klaske på den STYGGE grå murveggen. Jeg lover, den jobben kommer IKKE på listen over favoritt-ting å gjøre!! Jeg hadde murpuss i håret, i nesa, i øynene.... Usj.

Det ble så fint! Jeg er kjempefornøyd med resultatet.

Nå gjenstår det å male listene, så begynner det å komme seg betraktelig.
Da er det bare resten igjen...

Så har vi selvsagt feiret St.Hans. Det var en kjempekoselig kveld med masse kjekke naboer, grilling, bål, leker og quiz. Vi hadde en flink festkomitee! Høvdingen kom til og med i avisa, linselusa.

Fredag er slaskekvelden de lux, men i mårra er det full aktivitet utomhus - og så er det party!

Energisk hilsen fra Inemor





2 kommentarer:

  1. Det er så kjekt å lese om alt du skriver. Kjenner meg så igjen i opp og ned turer. Ikke alltid så lang mellom de, nej. Tihi :) stå på :)
    Hilsen Veronica Iversen

    SvarSlett
  2. Takk for det Veronica :) Vi må leve med ups and downs'ene - og gjøre det beste ut av de :) Klem fra meg.

    SvarSlett