Totalt antall sidevisninger

onsdag 15. juni 2011

Det nærmer seg sommerferie

som jo betyr travle dager... Avslutninger i alle retninger, nesten umulig å holde styr på. Jammen godt jeg har en 10-åring med klisterhjerne!

Det har vært aktivitetsdag (en svært våt sådann), skoletur (husk hot dog, regntøy, brus...), vennegruppe, sommeravslutning for musikksirkel x 2, styremøte (meg, ikke ungene da). Mellom dette har vi lurt inn skole, jobb og en liten tur på senteret. Der har vi snopt oss

Dette bordet og 6 stoler


 Jeg skal ha 2 stoler på kjøkkenbalkongen, der har jeg et lite, rundt glassbord

To sånne:



Vi har bodd i huset her siden 2004 og har nesten ikke utemøbler.. Det har ikke blitt prioritert kan man si. Vi har en ganske stor terrasse som går i vinkel rundt huset, og når vi da har 1 bord og 4 stoler blir det nesten litt ekko ;) Nå skal det bli mye bedre!

BARE SOMMEREN KOMMER SNART!

I tillegg har vi snopt en sånn


Nei vi har ikke vunnet i lotto. Det var salg...
Jeg har ønsket meg en sånn skjenk/vitrine nå sååååå lenge, og nå er den min.
Jippi.

Spørsmålet er bare:
NÅR får vi tid til å sette den sammen?
Det blir ikke før søndag i alle fall!

Jeg tar meg et glass vin gitt.
Ha en deilig onsdagskveld,
Inemor.



2 kommentarer:

  1. Slit'an Inemor :D Kjempegøy med noe nytt.

    Kanskje meg og Kåre'n tar turen for å teste terrassemøblementet en gang ;D

    Kjøss på naien fra Milla

    SvarSlett
  2. Dokker e hjertelig velkommen å teste møblene :)

    knuseklem.

    SvarSlett